Šapice sa orasima i medom, sa makom i sa čokoladom

Podijeli ovaj recept Podijeli na Facebook Podijeli na Twitter Pošalji Emailom Podijeli na Pinterest


Sastojci za šapice od meda su sasvim kao i svaki drugi, samo što ukus meda daje jedan poseban šmek a veliku količinu brašna sam podelila pa sam u pola dodala orahe.

Sastojci:

    šolje su od 200ml
    2 šolje brašna
    2 šolje mlevenih oraha
    1šolja masti
    pola šolje meda
    pola šolje šećera
    1 jaje
    kašikica sode bikarbone
    i šećer u prahu
 Priprema:

    Znači od ove smese zameisti testo.
    Modle za šapice namazati mašću i posuti brašnom, potom svaku puniti testom i peći na 180 C oko 15 minuta.
    Još tople šapice vaditi iz modli i uvijati u prah šećer.

Šapice od čokolade:

    Isti ovaj recept sam koristila i za šapice od čokolade.Sa tim da sam dodala 100g čokolade za kuvanje u osnovno tetso,čokoladu sam otopila.

Šapice od maka:

    Koristila sam sve sastojke kao zao snovno tetso osim što sam umesto oraha dodala meru od 2 šoljice samlevenog maka.

Izvor: (vojvodjanskakuhinja.blogspot.com).
Podijeli ovaj recept Podijeli na Facebook Podijeli na Twitter Pošalji Emailom Podijeli na Pinterest

0 komentari:

Objavi komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More